Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Свята сьогодні
Головна » 2017 » Квітень » 11 » Проект моделі інноваційного розвитку Кам'янськогоеколого-економічного ліцею
10:38
Проект моделі інноваційного розвитку Кам'янськогоеколого-економічного ліцею

10-11 квітня на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» розпочався громадський захист перспективних моделей інноваційного розвитку шкіл-учасниць цільової обласної програми «Інноваційні школи Черкащини».

У означеній програмі максимально враховано суспільні потреби населення області щодо рівня освіти, сучасні світові тенденції глобалізації, розвиток науково-інформаційних технологій, досягнення у галузі педагогічних новацій. Основною метою створення таких шкіл є формування на їхній базі ефективних центрів упровадження досягнень педагогічної науки і перспективного досвіду, підвищення професійної майстерності різних категорій педагогів та керівників навчальних закладів.

            Під час представлення перспективних моделей керівники шкіл означили місію, мету діяльності, основні завдання та концептуальну модель новітнього навчального закладу, що має діяти у форматі інноваційної школи.

            Водночас директори шкіл розповіли про надбання та досягнення своїх навчальних закладів, що стало передумовою для їхньої участі в означеному цільовому проект. Було зважено ризики та потенціал реорганізації навчальних закладів у інноваційні.

 Осучаснення навчально-виховного процесу, відмова від авторитаризму, створення лідерського середовища, використання STEM-технологій, багатовекторне компетентнісне навчання, створення якісного розвивального середовища – серед тез доповідачів.

Діти очікують від нас змін і нашим завданням є створити такі якісно нові умови для навчання, коли дітям буде цікаво навчатися,а педагоги матимуть стимул для підвищення своєї кваліфікації, - зазначають учасники захисту щодо основного завдання реалізації проекту.

            За результатами проведення громадського захисту матеріали про діяльність означених шкіл будуть розміщені в журналі «Рідна школа», черговий номер якого буде присвячено інноваційним школам Черкащини.

            У виступах керівників шкіл-учасниць проекту серед перспективних напрямків діяльності було названо співпрацю з вищою школою, міжнародне співробітництво та участь у різноманітних проектах; упровадження інклюзивної освіти, дистанційного навчання, що забезпечить право дітей усіх категорій на рівний доступ до якісної освіти.

            Формування цілісної, всебічно розвиненої особистості патріота, інноватора, здатного вносити позитивні зміни в оточуючий світ було названо серед пріоритетів діяльності інноваційних шкіл.

 Також директори навчальних закладів поділилися власними сподіваннями щодо реалізації проекту: «Участь у проекті «Інноваційні школи Черкащини» забезпечить умови для створення гнучкої, мобільної, конкурентоздатної школи у рамках європейської освіти, що допоможе учню здобувати сучасні знання, компетентності, що стануть запорукою успіху в дорослому житті. Реалізація проекту має надати відповідь на виклики та проблеми сьогодення: мотивація учителів до професійного зростання, залучення педагогів до роботи в сільській школі».

            Варто відзначити індивідуальність підходу кожної школи щодо розробки перспективної моделі розвитку інноваційного навчального закладу. Щиро сподіваюся, що використання тих безпрецедентних можливостей та інструментарію інноваційних навчальних закладів забезпечить максимальні результати щодо навчання та виховання підростаючого покоління.

            О.А.Чумаченко представив проект моделі інноваційного розвитку Кам'янськогоеколого-економічного ліцею, як навчального закладу ІІІ ступеня (10-12 класи), який трансформується в Академічний ліцей "Камелія", з поглибленим вивченням профільних предметів за напрямками: екологічним (біологія, хімія), економічним (економіка, математика), суспільно-гуманітарним (історія, англійська мова), технологічним (інформатика, математика) та орієнтацією випускників на продовження навчання у вищих навчальних закладах.

 Інновація – це впровадження нововведення, що забезпечує якісне зростання ефективності процесів або продукції, затребуване ринком.

            Інновація є кінцевим результатом інтелектуальної діяльності людини, її фантазії, творчого процесу, відкриттів, винаходів та раціоналізації.

            Чому ми в 2003 році створили еколого-економічний ліцей? Економіка –  це сьогодення, його актуальні питання та перспективи. Екологія – це погляд у майбутнє про яке треба дбати зараз.

            Еколого-економічний ліцей є інноваційним навчальним закладом з дня його створення. Спробуйте  знайти ще хоча б один ліцей з такими профілями, поглибленим вивченням навчальних предметів, ефективністю навчального процесу, результатами діяльності. Іншого нема… Наш шлях відповідає девізу «Через терни до зірок», а прапор і значок обов’язково мають незакінчену зірку, що символізує першу літеру міста Кам’янка і скорочену назву ліцею та вказує на необхідність кожному випускнику завершити розпочате самостійно.

 «Камелія» стала брендом в освіті, як ФІМЛІ чи ГПЛ. Наш гімн переспівали десятки солістів і сотні випускників, які успішно складають ЗНО, закінчують престижні університети і займають своє місце на ринку праці в Україні, країнах Європи, США, Канаді. Перемоги на всеукраїнських олімпіадах, конкурсах Малої академії наук, міжнародних інтелектуальних проектах стали основою для історії ліцею, яка щороку поповнюється новими успіхами і досягненнями.

 «Камелія» є постійним активним учасником проведення семінарів і конференцій обласного, всеукраїнського і міжнародного рівнів. З нами в Кам’янці працювали: директори навчальних закладів області, завідуючі районними і міськими методичними кабінетами, методисти викладання економіки інститутів України, учасники міжнародної конференції "Лінгвалізація світу" та багато інших.

            У 2016 році міністр освіти Лілія Гриневич представила концепцію нової української школи. Середню освіту пропонують поділити на базову (5-9 клас) і профільну (10-12 клас). При цьому профільна освіта – це вже окремі навчальні заклади. У свою чергу в профільній школі будуть два напрямки: академічний і професійне спрямування.У академічних ліцеях перший рік навчання буде перехідним, коли учень ще зможе змінити профіль.

 Зараз в еколого-економічному ліцеї навчаються учні 8-11 класів за двома профілями, а плануємо стати багатопрофільним ліцеєм і навчати учнів 9-12 класів.

            Погіршення демографічної ситуації в Кам’янському районі веде до істотного зменшення кількості  дітей дошкільного і шкільного віку. Загалом, ці невтішні показники суттєво вплинуть на життя громади району. Через зменшення кількості новонароджених, зменшення кількості населення та його старіння виникне потреба в раціоналізації мережі освітніх закладів району, тобто відбуватиметься скорочення кількості навчальних закладів в районі.

 Для уникнення ризиків у інноваційному розвитку загальноосвітнього навчального закладу потрібно керуватися нормативними документами Уряду України, Міністерства освіти і науки України.

 Для успішної реалізації запланованого, ми постійно пам’ятаємо про чотири складові, якими є:

 • Місія та мета інноваційного розвитку ліцею.

 • Напрями та об’єкти інноваційного розвитку ліцею.

 • Умови, необхідні для інноваційного розвитку.

 • Очікувані результати.

            Еколого-економічний ліцей з оптимізмом впевнено крокує в майбутнє і зробить все належне для процвітання «Камелії» в світлі реформи нової української школи. Сподіваємось на спільне створення умов для перспективного розвитку інноваційних шкіл Черкаської області, оптимізації процесу впровадження інновацій в освітній процес з урахуванням сучасних світових тенденцій, підвищення ефективності та якості регіональної системи освіти.

Переглядів: 53 | Додав: РайВО | Рейтинг: 5.0/1
Анонси подій
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Ваше ставлення до відміни ЗНО
Всього відповідей: 74
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Освітній портал ПедПРЕСА