Не секрет, що сучасні школярі дещо втратили інтерес до вивчення природничих дисциплін, зокрема математики, тому найважливішою метою проведення позакласної роботи є розвиток інтересу до предмету. Останніми роками в математиці виникли нові напрямки, які мають не тільки практичне значення, а й великий пізнавальний інте¬рес. Оновлення змісту основного курсу математики покликало оновлення позакласних занять із математики. Існують і різноманітні форми позакласної роботи з математики: гуртки, факультативи, турніри, естафети, конкурси, олімпіади, екскурсії, позакласне читання науково-популярної літератури, виготовлення математичних моделей тощо. Для того щоб активізувати позакласну роботу, вчителі постійно шукають і знаходять нові форми роботи: шкільні наукові конференції, робота в Малій академії наук, інтелектуальні ігри. Учні 7-11 класів Грушківської школи взяли участь у інтелектуальній грі «Я люблю математику, я люблю Україну», підготовлену учителями Дерев’янко О.М. та Толкач К.Г., де продемонстрували своє вміння працювати у команді, неабиякі здібності як з математики, так і з літератури, музики, природознавства. Районний психолог Дорошко Л.П. провела з присутніми заняття, спрямоване на подолання дитячої агресії. Методист РМК Олексенко Н.Р. ознайомила учителів математики з листом Міністерства освіти і науки від 14.02.2014 № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році».
|